Utama | Tempahan | Hubungi

“Dan Kami turunkan dari Al Qur’an suatu yang menjadi penawar(penyembuh) dan rahmat bagi orang-orang yang beriman”
(QS. Al Israa’:82)

Tarikh:
Dari: PUSAT RAWATAN ISLAM TERAPI RUQYAH 

     

>>> BLOG /FACEBOOK <<<

Assalamualaikum

Kehadapan sahabat-sahabat yang dikasihi sekalian,

Kami dari gabungan pusat rawatan KISWAH tampil  mengambil peluang berkongsi bersama anda dalam usaha memartabatkan seruan Islam iaitu mendekati AL-QURAN sebagai kaedah merawat diri (KAEDAH RAWATAN YANG TERINDAH DAN TERBAIK SEBAGAIMANA YANG TERMAKTUB DALAM AL-QURAN dan AS SUNNAH).

Gunakanlah Al-Quran sebagai
PENAWAR! (Penyembuh). Tiada keraguan dan was-was lagi. Dengan menuruti kehendak Islam, segala masalah atau penyakit berkaitan makhluk halus yang LAZIM TERJADI DALAM MASYARAKAT MALAYSIA dapat diatasi dengan mudah. Sebenarnya ayat-ayat amalan para Ulama yang diwarisi Rasulullah s.a.w sudah lama menjadi benteng dan penyembuh untuk DIRI, KELUARGA dan RUMAHTANGGA daripada gangguan makhluk halus secara berkesan.


Dalam kita meniti kehidupan seharian kita selalu dipersoalkan dengan berbagai-bagai soalan yang kita sendiri tidak dapat memahami cara untuk menjawabnya.  Berdasarkan pengalaman, penelitian dan kajian, kami dapati terdapat beberapa penyakit dan masalah yang lazim didengari terjadi dalam masyarakat Melayu Islam. Dalam konteks disini kami ingin berkongsi mengenai perihal makhluk halus, sihir, saka, santau dan penyakit-penyakit fizikal yang lain.

Antara perkara-perkara yang membawa kesyirikkan tanpa sedar ialah apabila kita sendiri bergantung penuh pada Perawat Islam dalam soal mencari kesembuhan. Perkara ini amatlah tidak boleh dilakukan, ianya HARAM di sisi Islam. Janganlah bergantung harap pada siapa juga perawat melainkan mengharapkan ikhtiar mereka di redhai ALLAH SWT dan kita sendiri mesti beramal bagi melindungi diri kita sendiri.

Namun begitu, janganlah kita pula tidak mendengar nasihat Perawat Islam yang muktabar yakni Perawat Islam yang melakukan rawatan dengan kaedah Islam itu sendiri dan tidak mencampuradukkan rawatan mereka dengan perkara yang was-was,

*******************************************************************



PERKARA-PERKARA YANG PERLU DIBERI PERHATIAN:


Pastikan Perawat Islam bertanya kepada kita mengenai simptom-simptom yang kita hadapi, bila ianya bermula, sejarah keluarga, mimpi dan tanda-tanda...


Dapatkan REPORT PERCUMA
"HAKIKAT MIMPI MENURUT ISLAM"
Masukkan nama dan emel anda di bawah:
Nama:
Emel:


Apabila berjumpa Perawat Islam pastikan mereka tidak menilik sakit kita yakni cuba memberitahu yang kita disihir, ada saka, kena santau sebelum di diagnose melalui proses rawatan.

Proses rawatan Islam yang hakiki ialah apabila dibacakan Ruqyah pada pesakit yakni dibacakan Al-Quran, dibacakan doa-doa, dibacakan selawat dan semua ini mestilah dari AL-Quran. Sekiranya doa maka doa itu WAJIB diketahui punca datangnya doa itu sendiri. Sekiranya dibacakan dalam bahasa lain maka bahasa itu WAJIB DI FAHAMI...CONTOHNYA...Ya'Allah ya Tuhan Kami, Kami bermohon kepada mu Ya'ALLAH bantulah pesakit ini"...kita faham...

dan bukannya begini...

"Pagar si ifrit pagarnya diri, beramal aku dengan keliwon hari, arjuna jua yang punya sakti berkat doa LAILLAHAILLALLAH" ...adalah haram kerana mencampurkan mentera memuja jin dan perkara yang kita tidak ketahui punca...kedengaran doa itu adalah menurut Islam tapi malangnya...itu hanya doa pengabur mata kita...


*******************************************************************

 

Berapa ramai dikalangan umat Islam Melayu yang masih lagi mengharapkan tukang-tukang tilik apabila merawat sedangkan perkara itu nyata HARAM. Penyediaan semahaan (pulut kuning, telur, ayam, kambing), penyediaan mayang untuk membuang ancak, menggunakan darah sebagai tulisan wafak, dan banyak lagi.
Berapa ramai dikalangan umat Islam Melayu yang masih lagi menurut kata-kata bomoh yang memerlukan pesakitnya melakukan perbuatan mensyirikkan ALLAH demi untuk penyembuhan. Penggunaan kain berbagai warna tanpa ada sebarang fakta, penggunaan tangkal yang langsung tiada mempunyai apa- apa didalamnya melainkan hembusan-hembusan bomoh.
Berapa ramai lagi umat Islam Melayu yang hanyut dengan penipuan sehingga membelanjakan ribuan ringgit pada perkara khurafat yang akhirnya membinasakan diri mereka sendiri. Disuruh berbogel dan dimandikan oleh yang bukan mahram, rawatan berlaku di tempat gelap, penggunaan lilin sedangkan eletrik ada, penggunaan alatan perasapan bagi tujuan memuja .

AWAS!!! FAKTA YANG MENAKUTKAN:Ramai diantara masyarakat Islam di Malaysia telah SYIRIK kepada Allah kerana meminta bantuan daripada bomoh atau dukun yang tidak menuruti cara Islam. Mereka bukan hanya tidak sembuh daripada penyakit yang dihadapi, malahan boleh mendatangkan syirik kepada Allah (NAUZUBILLAH)



    
Kini, anda sendiri boleh merawat dan membenteng diri anda daripada gangguan makhluk halus secara berkesan. InsyaAllah
.


 CD TERAPI RUQYAH SYARIYYAH



Sesiapa sahaja yang ingin menjadikan Al-Quran sebagai PENAWAR atau Syifa' serta mendapat Perlindungan daripada Allah SWT.
Menghapuskan gangguan Jin (jin berkenan atau suka mengganggu) yang biasanya terjadi kepada individu yang lemah semangat dan tidak mempunyai pendinding diri.
Pesakit yang sudah mengetahui bahawa sudah terkena gangguan makhluk halus.
Pelajar, guru atau pekerja yang selalu berada dalam keadaan stress atau tertekan.
Merawat semua jenis sihir, pukau, santau, susuk, istihadhah (pendarahan yang berterusan). 
Melembutkan hati anak-anak yang degil dan tidak mendengar arahan serta mengatasi masalah anak-anak menangis diwaktu malam.
Memulihkan Perniagaan/premis yang disihir.
Menjernihkan hubungan suami isteri atau rumah tangga yang dingin.
Bekalan untuk Individu atau keluarga yang baru berpindah atau memasuki rumah baru.

Dan segala masalah kejiwaan dan konflik rohani serta fizikal.. 

 

Jika anda termasuk didalam senarai di atas dan berminat untuk memiliki CD ini, tempahlah sekarang. Tempahan dibuka setiap hari walaupun pada jam 3.00 pagi. Harga Sekeping CD HANYA

 RM24.00

(Tidak Termasuk Kos Penghantaran)

Didengar sekuat dan sekerap mungkin untuk menghapus pengaruh semua sihir, gangguan jin, santau, saka & histeria. Malah didengar ketika tidur! Jangan didengar ketika memandu kenderaan.
Untuk membuat air ruqyah / jampi pasangkan cd dan letakkan air mineral dengan penutup terbuka di speaker.
Untuk pagar rumah: air ruqyah dicampur garam kasar dan disembur / direnjis di dalam rumah 3 kali sehari.Sebelum sembur (dgn penyembur seterika) azan 3 kali, al Fatihah, selawat 3 kali dan ayat Kursiy 1 kali.






Ini adalah beberapa testimoni yang telah dihantar kepada kami:

Testimoni 1:
Ada seorang pesakit kerasukan, dengar cd ni di rumah, terasa panas dan mula menunjukkan reaksinya... ini bermakna bacaan al Quran tersebut ada kesannya kpd pesakit.

Testimoni 2:
Ada seorang hamba Allah yang dah dapatkan cd ni. Pertama kali dengar sakit seluruh badan dan ada tanda2 ketika jaga... setelah beberapa kali dipasang, ia mengadu sakit2 tersebut beransur hilang.. alhamdulillah.....

Testimoni 3:
Ada yang mendengar cd ini terus menangis dan menangis dan akhirnya tak jadi berpisah dgn suaminya kedua dua suami isteri berbaik baik kembali. Bukan pasa cd tu yer kena ingat.....kerana hidayah dalam dakwah itu diberkati ALLAH SWT.........HIDAYAH SELURUH ALAM!!!

Testimoni 4:
sebelum dgr ada rasa berdebar bila dgr masa ust hayat buat ancaman pd jin yg mengganggu masa tu rasa semacam je...mcm resah.. dgr dr mlm sampai pg..bgn pg rasa sakit kat tapak kaki dan kedua ibu jari kaki, skrg bila tiap kali dgr sakit pd bahagian tengkuk dan rasa mengantuk yg amat sangat (pernyataan daripada salah seorang pembeli saya)

Testimoni 5:
Baby sy menangis dan asyik terjaga tidurnya nya waktu malam..sejak dengar preview dekat web site cd ruqyah..belum lagi mendengar cd asal...sblm ni tidurnya nyenyak saja... Adakah bayi tersebut sebenarnya memang mempunyai gangguan?????

Testimoni 6:
salam. sy telah mengikuti seminar ruqyah syariah dan telah mendapatkn cd ruqyah. pertama kali sy mainkan cd tersebut rasa 'meremang' dan berdebar bukan shj sy, malah ahli keluarga sy. setelah beberapa kali memainkn di rumah, baru rasa seperti biasa shj. bg sy, cd ni mmg bagus utk tujuan merawati diri kita sendiri. usha sy buat masa ini utk memberi kesedaran kpd ahli keluarga terdekat yg selama ini byk tersalah memilih 'perawat' dgn memperkenalkn KISWAH, cara perubatan yg diredhai, insyaallah.

Testimoni 7:
Ada yg dengar baru separuh kat bacaan ayat suci Al Quran tu terus nyenyak tidur. kemudian terjaga kul 2pagi pasaang lagi ...tak sampai habis bacaan pun ...terus gol sampai subuh ....

Khas buat org2 yg menghidap isomnia

Testimoni 8:
Seperi yang dikisahkan oleh admin Forum Ruqyah Syariyyah:

Semalam ada masalah berlaku dalam jam 1.00pagi bila saya terima satu panggilan dari seorang suami.

Si suami telah membeli CD dan menyimpan dalam kereta tak sempat bukak lagi, jadi dalam perjalanan mereka balik ke kampung Sang Isteri telah bertanya mengenai CD itu dan terus memasangnya didalam kereta.

Dengan tidak semena mena bila sampai ke track Ustaz Tirmizi dan Ustaz Hayat melaungkan ancaman kepada jin si isteri terbatuk batuk kuat dan terus muntah muntah yang banyak dan menjadi seperti orang khayal.

Pemanggil telah membuat panggilan kepada saya dan bertanyakan saya apa nak buat. Saya kata teruskan sahaja pasang CD itu bila dah sampai kampung nanti. Dan buat sementara waktu tepuk belakan isteri dgn kuat sikit dan di bacakan BISMILLAHIMASYALLAH berulang ulang.

Esoknya sang isteri itu merasa ringan pada bahunya dan ALHAMDULILLAH tiada reaksi bila mendengar CD itu sekali lagi. ALHAMDULILLAH

Jadi saya minta maaf pada semua forumers sekiranya mahu pasang CD itu buat pertama kali janganlah pasang dalam kereta di khuatiri sekiranya ada gangguan. Seelok eloknya dengar di rumah sebanyak tujuh kali atau tiga kali agar kita konfirm kita tidak ada gangguan sebelum di pasang didalam kereta dan khasnya pada pemandu pemandu kereta.

Sama sama kita doakan pada semua pesakit dan juga yang ada gangguan makhluk halus agar sentiasa di pelihara ALLAH SWT dalam apa jua urusan mereka.

... Kepada sesiapa yang telah mendapatkan CD ini sila hantar testimoni anda kepada pihak cd ruqyah ye.. Kita kongsi pengalaman perubatan dengan cd ni..

 


*******************************************************************

"Bersama Memartabatkan Rawatan Islam Sebenar"

PUSAT  RAWATAN ISLAM TERAPI RUQYAH

 

P/S: KENALI KAMI LEBIH LANJUT, SILA KLIK LINK DI BAWAH

>>BLOG : Catatan Pengalaman dan Tips-Tips berguna Perawat Islam

[Back To Top]

Utama | Tempahan | Hubungi

Pusat Rawatan KISWAH Terapi Ruqyah Syariyyah:
No-16, Tingkat Dua, Jalan Ahmad Shah, 28000 Temerloh, Pahang. (Di atas SSM Temerloh, Berdekatan Public Bank, Tapak Pasar Lama)